Protocol service- en onderhoudsafspraken

Protocol service- en onderhoudsafspraken

Protocol service- en onderhoudsafspraken naar aanleiding van de maatregelen inzake het Coronavirus. 

Onze dienstverlening blijven wij zo goed als mogelijk uitvoeren. Wij hanteren wel de volgende maatregelen :

Medewerkers:
Mocht onze medewerker of één van zijn of haar huisgenoten ziek zijn, dan blijven zij thuis! Verder houden wij ons aan de volgende richtlijnen voor onze monteurs:

  • Zij geven u geen hand meer
  • Zij wassen voor en na het bezoek hun handen
  • Zij houden een persoonlijke afstand van 1,5 meter in acht
  • Zij nuttigen koffie en/of lunch in hun bus

Onderhoudsafspraken:
Alle geplande afspraken worden uitgevoerd, met twee uitzonderingen;

  • Wanneer een klant ons niet binnen wil laten, plannen we een afspraak op een later moment
  • Wanneer de monteur ziet dat er personen zijn met ziekteverschijnselen op het adres, plannen we een afspraak op een later moment. Wij vragen u ook om eventuele ziekte voorafgaand aan het bezoek bij ons te melden.


Storingen:
Wanneer er een storing bij ons binnenkomt, wordt er als volgt gehandeld;

  • Bij het melden van een storing wordt er gevraagd als of er ziekteverschijnselen zijn op het desbetreffende adres.
  • Wij communiceren daarbij richting de klant dat deze op veilige afstand (minimaal anderhalve meter) moet blijven.
  • Wanneer de monteur ziet dat er personen zijn met ziekteverschijnselen op het adres, plannen we een afspraak op een later moment. Wij vragen u ook om eventuele ziekte voorafgaand aan het bezoek bij ons te melden.


Met bovenstaande maatregelen willen wij de verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk beperken. Wij hopen op uw begrip.

 

16 maart 2020